Åter skolan, o de e nyttigt!

Efter en helg med ett gäng 20-åriga grabbar här hemma var det både skönt o nyttgit att återgå till skola o gamla vanor. Det var jättekul att träffa de små/STORA grabbarna. Inte för att mkt annat, än att de nu kan festa lagligt, har ändrat sig hos dem. Skillnaden är kanske att de resonerar lite lugnare kring sina upplevelser o tar inte risker som kan resultera i barn eller tomtar i trumpeten längre ;-) (Om NGN känner sig träffad är det bara att ignorera- vi mammor vet ändå redan allt hehe.)
Det var kul o höra att jag inte är den hönsmamman som min bättre (hrm) hälft säger att jag är, eftersom Olle inte är utkastad ur boet ännu, för de killar som var här är snäppet värre: de jobbar o bor hemma + betalar inte ett jota för det heller (SKÄMS PÅ ER). Där går iallafall min gräns. Jobbar de o bor hemma ska de betala för sig! Olle har jag, sen han var liten, sagt att han ska få bo gratis så länge han pluggar o ändå betalar han en symbolisk summa för att han själv vill. MIN son :-) 
Fortfarande playstationspelare, fast nu heter det att det är på proffsnivå;-)  
Det är ju så kul o väcka de stora grabbarna:)  
Amman ,mannen som borde jobba som fotomodell

I 7år har vi försökt klara ut vem som är starkast
nu kan vi även göra det som vuxna  (tror vi)
FlickvännERNA (!!) ska uppdateras o kollas upp
Sova får man passa på o göra när det går
De få gånger man fick Lelle att le var när det serverades mat eller annat gött


Edon blir av ngn anledning aldrig ensam på bild...




Edon, Mikko, Olle, Nima, Uran, Stavros o Amman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0