Fredags mys - med pys...

Det här m vikt är ganska kul (inte!) faktiskt, särskillt när vi kvinnor sätter fart. Förra helgen läste jag min sons flickväns blogg o hon var så stolt över att hon inte svullat utan, tvärtom, lyckats gå ner ett par kilon. Sen kommer hon då hem till oss o vad gör min käre son? Jo han shoppar snacks (smågodis) för 100:- som vi (Sara o jag) sen sätter i oss utan att blinka (suck). Till råga på allt bad min son om skjuts till affären som ligger 15min. promenad avstånd hemifrån o han skäms inte ens!!! Nåväl, vi hade j-e mysigt m fredagsfilm o allt.


De yngre tjejerna testade även vem som kunde lägga ett ben över huvudet, vilket jag börjar se som en naturlig ställning o företeelse i vår familj... Har man tråkigt när man väntar så får man vara lite kreativ liksom - hehe.


Dom här tillfällena är guld värda, vill inte att Olle ska fullfölja sina flyttplaner bla för just dessa tillfällen. Sååå tråkigt att Sara flyttat till annan ort för att plugga - kom ofta hem!! 

Kommentarer
Postat av: Thessa

Vilken rolig familj ni är ;) Vilka ideér... Godis för en hundring...man kan få ångest för mindre...

Hoppas allt är bra med er! Pussa om lilla Ida från oss Waivingtailare.



Kramiz

Thessa

2008-08-11 @ 22:16:22
URL: http://www.wavingtails.se
Postat av: Sara

Haha, roligt! Och avslutet - aww jag blir riktigt rörd :) Ska komma och hälsa på så ofta jag kan!

2008-08-11 @ 23:02:44
URL: http://saraeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0