Nu har jag massor att berätta!!

Börjar med att visa de 40 rosorna som gavs till tjejen som fyllde förra veckan:


Dessa fick hon av sin man, så se och lär ni alla män därute!!! Det är så det ska se ut (även om ni INTE har gjort något dumt ;-) Min sambo har nämligen hört två kvinnor i en blomsteraffär, som just sålt en jättebukett utbrista " undrar vad han gjort för fel?" 
Samma bjudning hade v,i som sagt, med oss lilla Ida på och de två andra hundarna jag talade om var:
Lufsen 7 mån.
Flisa X antal år 
Det var Flisa som fostrade lilla/stora Lufsen så att han inte lekte för hårt med vår Ida, han tror ju att han är lika liten som lilla Ida är, fortfarande 


När jag ändå har dig här så måste jag ju få berätta om en dag jag borde ha legat kvar i sängen - trots sambons tjat att vi måste åka o handla! Började med att sambon klämde fingret på mig så att jag trodde att det skulle gå av (tyvärr ingen bild) sen hade jag å min sida för bråttom att dra igen bagagedörren så den slog igen på hans rygg
Väl hemma var det så dags för promenaden i strålande solsken, trodde jag iallafall .

Slutligen vill jag då ge min käre sambo en eloge dels för att han kämpat med sladdgyttret bakom mediabänken. Även om jag inte är helt nöjd (blir jag aldrig av någon konstig anledning ;-) så måste jag erkänna att det ser MKT bättre ut nu. Vill bara att han byter ut ett par kablar för att bänken ska kunna dras mer åt ena hållet liksom (hihi, petitesser som gör honom smått galen)
Dels för att han nu kämpar med att få upp väggen till vårat sovrum en trappa upp.
Tänk om han bara visste vad mer han har att göra...

Nu ska jag inte pölåga er mer, utan sparar mig lite till senare tillfälle.

PS Du som talade in ett fint meddelande på min mob. häromdagen, synd att jag inte hörde den - hade kunnat ge fin-fina svar på tal ;-) kram på dig!
PPS Det jag har runt magen, på bilden i regnet, är vikter för att träningen ska vara mer effektiv - INGENTING annat!!!


Kommentarer
Postat av: lena

din dotter ser ut som du när du var liten :)

2008-08-19 @ 16:35:42
URL: http://lenapebbles.blogg.se/
Postat av: matilda

hej hej !



här har du min blogg adress med. Står mest bara massa gojja men lite intressant kanske det finns...

2008-08-19 @ 17:06:08
URL: http://baldintata.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0