Nu så har jag varit förståndig, inte ofta det händer kan jag erkänna :-)

Jag har sagt bye till två andra sidor jag skrivit i. Var till slut tvungen att hålla med en god vän till sambon - jag har alldeles för mycket tid till övers, (INTE!) så jag ska nalla tid här och där för att lägga den på vettigare saker. Vad nu dessa vettigare saker kan vara får då de som säger att jag inte vet vad det är, nu möjlighet att träda fram och tala om för mig vad det är och vad det innefattar...
Detta ska sen även resultera i, förhoppningsvis, att jag kommer att kunna lägga upp bilder lite oftarepå denna sida.

Dock inte  här och nu för nu är det dags att vara lite social med resten av familjen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0