YIIIPPIIIEEEEE!!!

Har inte skött bloggandet då jag haft fullt upp m. tentor, men idag fick jag då ge lite kritik, och bli opponerad på, så nu ska det vara lugnt till den 4/9. Då har jag en omtenta på den som gick samma dag som Sussis begravning gick av stapeln.
Sen börjar ordinarie programmet den 26/8. Jag vet inte om jag kommer att fördjupa mig i min B-uppsats eller inte, känner mig liksom lite mätt på den. Samtidigt har jag ju läst in mig på ämnet nu.......Suck! Alla dessa val man måste ta ställning till hela tiden. Tänk om man bara hade kunnat ropa:  MAMMA, KOM O HJÄLP MIG!!

Igår var jag på ett lite-party, snacka om snygga ljus!! De är dessutom av vax o inte nå stearin-shit. Visste inte om ja skulle ha sambo kvar i morse, men han verkade tycka att det var ok att shoppa för så mkt som jag gjorde (pust). Eller åxå är han bara glad att han kan vara ledig på sin födelsedag, för idag är det just hans dag - GRATTIS lilla gulleponken (om du nu läser detta;-)

Nu ska jag kolla till lilla Ida för att sen lägga mig en stund. Återkommer m bilder på det jag handlade igår.

Kommentarer
Postat av: Thessa

Men Kicki...jag kan ju hjälpa dig ;-)



Visst är det mysigt med såna där partyn ibland. Vaxljusen brukar lukta så himla gott oxå!



Ha en trevlig helg och pussa om den lilla stjärnan från mig!

Kram

Thessa

2008-08-16 @ 19:31:45
URL: http://www.wavingtails.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0