Ny häst o nya tag.

Här e man inte utan häst länge. Fick erbjudande att hjälpa till med en fjording o en föredetta travare som för övrigt e hur duktig som helst i dressyr o hopp. Lätt B i dressyren o Lätt C i hoppning. Fjordingen Ona är bara 4 år gammal o dräktig så det ska bli en ny erfarenhet - YIPPPIIIE

Uppsatsen suger all energi annars, har suttit hur mkt som helst i dagarna o känner ändå att jag har hur mkt som helst kvar :(  Dessutom har jag kurskamrater som går upp för opponering på fred. redan, så det känns ännu jobbigare när man har allt kvar o andra e klara. Men, men. Jag valde att skriva själv o nu har man konsekvenserna av det att bita i.

Ikväll borde jag ha gått ut m ett veckobrev till alla duktiga scouter som sålt lotter för massor av pengar, men jag har inte den kreativa sidan på ON så brevet skulle inte bli bra. Får ta det imorgon.

Linus upprädde idag med, han är så duktig m sin klarinett. Tränar flitigt o spelar vackert o rent. De var tre som var uppe på scen tillsammans o - tyvärr - var det bara han som kunde låtarna ordentligt... Han blir både stolt o lessen när han e ensam om att kunna spela rent. Lessen för att de andra förstör, som han uttrycker det.

Nu måste ja lägga mig, ska upp tidigt för att lämna in bilen som fått fnatt. ALLA lampor lyser hela tiden...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Tack för din fina kommentar, den värmde :) Dock tror jag i så fall att jag framställer mig som duktigare än vad jag är.. :P Nåja. Kämpa på, du klarar det! Tycker att DU är jätteduktig!

2008-12-17 @ 11:27:06
URL: http://saraeleonora.blogg.se/
Postat av: Lena

Så mysigt ju att du fick ny pållar så på direkten! Jag visste ju att du jobbat med hästar, men inte att du var så duktig och eftertraktad!! =) Själv skulle jag inte ta mig upp på en längre... inte utan pall eller trälåda... Känner mig lika smidig som ett Frans Jäger (i bästa Jönsonligan-anda)=)



Känns skönt att ha lämnat in upppsatsen, men också skitjobbigt inför oppen... Det går ju inte att slappna av än. Tror vi kommer att åka rejält på moppo... Men det är klart att du fixar uppsatsen! Ska bli spännande att läsa sen, himla intressant ämne tycker jag.



Oj. Vad mycket jag skrev... :P



Kramar! =)

2008-12-18 @ 20:48:13
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0