O va ska man göra i vår - om inte plugga :D?

Ja vet att ja inte är bra på att uppehålla sidan, men det har liksom varit lite väl mkt på sista tiden o jag är ju sån att jag inte vill lämna ut allt för mkt om mig själv numer. Det har kostat för mkt tidigare.

Nu kan jag iallafall berätta att jag mår uruselt o allt pga c-uppsatsen som jag inte får till. Den vill inte upp på rätt nivå!! Den bara e sååå B - haha, nästan kul ju. Har även haft mkt kring min existens o det är väl inte så konstigt när jag snart ska vara socialpedagog på papper o ändå inte vet vad jag vill jobba med. Många funderingar även kring mig som person har det varit under hösten o även om mkt börjar landa så är det ändå själva jobbet kvar. Jobbet med att ändra på allt som jag inte tycker om o som går att ändra på liksom. Mkt fundamentalsnack här - o det är just av den anledningen jag inte velat blogga. Hur kul är det att läsa om alla bekymmer som man kan tänkas ha, även om de bara är i-landsbekymmer, eller kanske just därför...

Nåväl. Ida växer o gror. I morse när jag kom ner hade hon roat sig med att tugga sönder ett kuvert från käre far, m alla julklappspengarna i ,o som efterrätt tog hon ett CD fodral - inte konstigt att hon inte vill ha frukost alla dagar;-) Att denna hund är understimulerad behöver ingen komma o berätta för mig, JAG VET, men det har åxå sina anledningar till varför - hon måste hållas på den här nivån ett tag till.

Har ni orkat läsa denna vägg, hit ner, e ni otroligt nyfikna av er - GRATTIS. Återkommer med mer en annan dag. kramar!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja då är jag väl nyfiken av mig... eller om det är så att jag bryr mig... om dig alltså... Å då orkar man väl läsa en hel del!! =)



Jag SKA ringa någon dag! Tills jag orkar göra praktik av den tanken fortsätter jag att prenumererar på din blogg vettu!! =D



Kram på dig!

2008-12-10 @ 07:38:43
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0