Usch så tyst det blir

... när barnen åker upp till pappa o farmor! Vi hann iallafall klä gran o packa i god tid för bussens avgång. De var båda lite uppspelta men hjälpte till m allt jag bad dem om, vilket resulterade i att vi fick en mysig sista dag före jul. Se så fin granen blev:


Min fina blomma som ja inte trodde skulle leva vid det här laget - olika anledningar...Ida är en...


Just nu sitter jag m uppsatsen o försöker få till den. Inte lätt må jag säga. Jag har verkligen inte lyckats lika bra denna gång som då B-uppsatsen skrevs! Vet inte vad det beror på.

Nej, dags att återgå till min tabula rasa - kram på er o gomorron förresten.

Kommentarer
Postat av: Pia

God jul på dig gumman!

Här blir det en lugn jul hos mamsen och papsen, men sonen ska fira i Västerås tillsammans med pappa för första gången (han har alltid firat jul med mig förut)!

Men det är ju bara att inse att barnen blir äldre och får bestämma själva!

Ha en toppen dag!

2008-12-21 @ 12:22:35
Postat av: lena

hoho... god jul



Lena

2008-12-25 @ 17:16:14
URL: http://lenapebbles.blogg.se/
Postat av: Pia

Gott nytt år på dig!

Imorgon på nyårsafton så bär det av mot Halmstad!

Hoppas du haft en bra jul och får en trevlig nyår!

Kramar!

2008-12-30 @ 21:41:42
Postat av: Luisa P

Hallå När ska du för fan bli klart med uppsatsen jag vill läsa något roligare istället ju´.....

Gott nytt år föresten

2009-01-08 @ 15:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0