Och vart tar tiden vägen då?

Tiden bara rusar iväg, jag hinner liksom inte med.
Idag var jag ut till Vadstena för att hämta upp en kompis till Linus, snacka om att det kändes konstigt att inte bli kvar! Skönt, men konstigt. Åkte förbi huset för att se om det fanns någon post att hämta upp och ringde då på dörren, även det kändes som en befrielse. Jag måste säga att även om jag har flyttat många gånger i mitt liv känns som som man kommit ut ur garderoben :-)
Nu har man bara knepiga ,men trevliga, bekymmer så som vart man ska sätta upp vissa tavlor och vart man ska göra av alla blommorna.

 Min nya blomhörna?

Har lite bekymmer med var tavlan på mig som barn ska sitta, men det kommer nog att lösa sig - jag brukar få hjälp från oväntat håll med den ;-)    
                         
        Lilla jag.

De sovrumsgardiner jag köpte till huset passar faktistkt i vardagsrummet, men jag tänker göra om dem till paneler för att försöka få det lite mer modernt och försöka komma ifrån den där tunga, typ herrgårdsstilen, vi hade i huset. Det är för litet här för att det ska passa in med den sortens möblemang. Dessutom är det en, redan, förlegad epok i mitt liv...

Nej, nu ska jag in i duschen och ställa mig för att sen ringa min lilla storasyster som redan börjat bli tjatig - hon vill komma ner från Sthlm och titta på det nya.



    











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0