Att vara kändis för en dag.

Det har varit givande att få läsa om sig själv och höra om hur man uppfattas, av andra, genom tidninsreprotagen som gjorts om mig de senaste dagarna. Den i Corren läste jag först igår och den i Motala/Vadstena Tidning hittade jag på nätet idag. Det hela vart bättre än jag trodde det skulle bli, även vad gäller reponsen från olika kända och okända - kul! Så här såg det ut i M/VT:

GRATTIS (klickbar) Christina Bohlin Namn: Christina Bohlin. Ålder: Fyller 40 år den 28 juni. Familj: Sambon Staffan Nilsson och barnen Olle och Stavro som är tvillingar (20), Sophie (11) och Linus (9). Bor: Just nu i Vadstena, men flyttar första juli till Tallboda utanför Linköping. Sysselsättning: Studerar till socialpedagog och arbetar extra på ett behandlingshem. Aktuell som: Resglad jubilar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0