Fler kurser påbörjade.

Idag kom då kursen "Vittnespsykologi" igång. Jag har ännu inte fått tag på boken jag måste göra kompletteringsuppgiften på, men biblioteket hörde av sig, bad om ursäkt och har nu beställt den från Sthlm så snart är jag igång.
"Vetenskapsteori" kursen ligger lite på is, medan "Ledarskaps" kursen pågår för fullt. Det är mkt som sker och snart är det dags för den stora flytten. Allt är jättekul och spännande. (Hur det går med hundköpet kan ni läsa om på hundbloggen så småningom, men lägger in en bild här på en av valparna).

Har haft besök av Correns fotograf idag och imorgon kommer Motala/Vadstena tidning för en intervju, passar på att profilera mig lite... Väninnan som går en kurs, här i stan åker hem imorgon, vilket är JÄTTE tråkigt. Hon har verkligen gjort livet lättare, de senaste dagarna, med sin sprudlande energi! Men hon har ju ett liv hemma, hon också.
På tal om att ha en vardag: dags att ta hand om tvätten.

Kommentarer
Postat av: Lena

Nice ju!! =D



Låter som du har fullt upp! Vittnespsykologi, om det är vad det låter som, måste det vara asspännande!! Grymt!



En liten vappe?? Och du har inte berättat ännu? =D Gratulerar, verkligen! En liten gulletufsa alltså! Namn? Uppfödare? När? Måste få veta!! =D



Adressen stannar hos mig!



Kram!

=D

2008-06-18 @ 22:03:38
URL: http://ilenasknopp.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0