Hur mycket prylar har du?

Jag vet inte hur mycket prylar du har hemma, men jag har alldeles för mycket!!! Trodde att jag rensat det mesta, när jag återvände från volontärtiden i Namibia, men ack så jag har misstagit mig. Vi har tavlor som kommer att täcka varenda vägg, på det nya stället, och kanske kommer även lokalen vi hyr att förbli en förvaringsplats till jag säljer av allt - för det ska jag! Sakta men säkert! Det är ingen idé att inbilla sig att barnen vill ha något, de bara blänger på mig och tycker att jag är "mossig" när jag talar om affektionsvärdet.
Nåväl, tur att min egen far kommer att ligga under jord när det är dags för detta.
Nu ropar karln, bäst o ta nya tag innan han går i strejk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0