Snart är det dags.

Laddar för en jobbig, och efterlängtad, helg som kommer att resultera i muskelvärk och argumentationer´- flytten till Linköping. Vi har redan sett över vart var och en ska få ha sin lilla vrå, till och med badrummen, har vi kommit överrens om, ska delas upp på annat sätt än tidigare :-) Det blir ett tjej och ett killbadrum, allt för att minimera de kommande, tillhörande tonåringarnas, ockupation av dessa.

Midsommar passerade, om än inte så smärtfritt, och nu är det nyta tag som gäller. Kommer ta mig ett bra tag att smälta Sussie, och det tillåter jag att det gör, men jag måste även sköta vardagskraven utan att halka efter för att inte må ännu sämre så nu ska jag sätta mig med skolböcker, som jag försakat på grund av allt packande, för att klara uppgiften vi fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0