Välkommen till Christinas blogg!

Här har jag tänkt pröva hur det känns att blogga. Har lite erfarenhet av det från andra sidor, men inte så att jag kunnat känna mig riktigt nöjd med utseende och/eller innehåll. (Exempel på tidigare sidor har ni i höger menyn).
Får se om jag kan få till det här och nu...

Så här ser jag ut och det, börjar jag känna, får jag acceptera. Det som går att göra någonting åt, som kläder och smink, ska jag lära mig handsaks med så småningom.
Min familj är stor och mycket betydelsefull, för mig. Vi kommer inom kort att skaffa hund, och dennes strapatser kommer ni att kunna följa, via denna sida: http://www.blogtown.se/blog.php?id=russet&date=2008-06-14%2017:39:00.
Bor för tillfället i en liten stad, men kommer inom kort att flytta till en större. Det ska bli skönt att kunna gå ut utan att bli igenkänd av allt och alla. Samtidigt har det varit lite bekvämt när man, till exempel, haft ärenden till biblioteket och glömt att ta med sig sitt lånekort har det altid ordnat sig ändå.
Nu ska jag ta lärdom av gamla misstag och inte bli för långrandig - säger med detta än en gång:
Välkommen till min nya blogg.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Kicki! :)

Jag hjälper dig gärna, det är egentligen bara att göra en bild i typ Paint eller Photoshop, se till att den är i rätt storlek och sätta in den på rätt ställe i koden. Det kan vi ta någon dag! :)

Kram Sara

2008-06-16 @ 11:14:23
URL: http://saraeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0