Lite o mycket av varje.

Jag VET att jag är dålig på att uppdatera denna sida, men det blir så när jag bara har gnäll att framföra - då låter jag hellre bli! Det är så mkt kring c-uppsatsen att jag inte kan göra annat än att må dåligt, jag får inte ihop ngt o nu kämpar jag desperat för att få ihop fokusgrupper att intervjua - I VÄSTERVIK! Jag hade chans att slippa pendla men tog den inte, utan nu sitter jag o åker ner titt som tätt iallafall. Så nu har jag gnällt färdigt!!

Mkt annat händer åxå. Idag ska Sophie o jag sätta oss i Tallboda C för att sälja lotter o klotljus för scouternas räkning, ser jag INTE fram emot, men vad gör man inte för sina barn ... Imorgon ska Ida ställas ut igen o denna gång är det meningen att jag ska föra - nervigt men sant. Sophie sa att hon inte klarar av det (inte sant men hon måste träna på att visa upp sig samtidigt som hon ska ha koll på vad domaren vill) o Thessa (uppfödaren - o gestapo - som får oss till detta ;-) känner ju inte Ida lika bra.

Hippy har jag inte hunnit med som jag borde de senaste två veckorna, men det ska bli ändring på det nu! Både han o jag mår ju så mkt bättre av våra vändor.

Ikväll ska jag till en av de andra scoutledarna för en trevlig kväll m god mat o gott sällskap - har inte varit hos ngn på hundra år, så det ska bli hur kul som helst. Först ska jag dock göra ngt åt mitt gråa hår :D vill ju vara fin både ikväll o imorgon, det kan ju ha en viss påverkan på domaren o ge Ida en bättre utgångspunkt ;-)


Kommentarer
Postat av: Lena

Fasiken har du gått o blivit gammal o fått gråa hår ? HMM ,,,, INTEJAG :D

2008-11-16 @ 12:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0