Vår fina lilla Ida.

Hon kammade hem en HP o domaren, en äldre dam, var j-e förtjust i henne! Bra kvalitet på päls, snygg bred bringa, vackert huvud m.m, Att hon inte vann beror på att hon just nu är som en ranglig tonåring, för lång rygg o lite för lutande kors. Hon kommer att växa i både det ena o det andra, så vi ligger bra till framöver. Det roliga/jobbiga är att jag fått blodad tand, det var mer adrenalingivande än vad jag trodde att springa där i ringen, så nu kommer jag att vilja göra det fler gånger - o Thessa bara ler när jag berättar hur jag känner ;-).
När är det dags igen Thessa?

Sophie, som för övrigt var magsjuk under natten, var lycklig för rosetten o så duktig på att registrera vilka misstag jag gjorde (sprang för långsamt i ringen, tänkte gå ur innan det var klart o lite annat dumt ...) så hon kommer att bli proffs hon me när det är dags. Hon är dock j-e intresserad av agility nu, så till helgen som kommer, har jag tänkt vi ska ner till Valla ridhus o kolla när andra tävlar. Även om kanske Ida inte är så snabb, så kommer jag uppmuntra såna tävlingar åxå, när det är dags, eftersom de båda tyckte det var så kul.



Gårdagskvällen vart för övrigt j-e trevlig, även om det vart lite för mkt alkohol. (o håret är MKT mörkt :P.) Försäljningen av lotterna gick åxå bra. Träffade på många trevliga o glada själar. Kanske borde man öppna sin lilla kiosk iallafall.

Kommentarer
Postat av: Pia Hedman

Kram på dig gumman och tack för ditt fina inlägg på min blogg!:-)

Var med i min nya tävling!

2008-11-17 @ 15:34:05
Postat av: Luisa P

Håller med en kisk eller kaffeteria lycka till

2008-11-21 @ 11:32:28
Postat av: Lena

ring så får du info om du vill med, 12 dec e de som gäller, har ej lust att skriva ut allt i min blogg.



partprinsessan

2008-11-21 @ 20:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0