Scouting - så kul!!

Tänk att nördstämpeln börjar försvinna från scouterna, det är sååå kul! Vi har massor av miniorer här i Tallboda o det har verkligen gjort att jag trivs. Sophie, som är orsaken till att jag gått med som ledare, har hur kul som helst på deras upptåg. I går tex var de iväg till Hangaren i Ryd o klättrade på klättervägg, hon sken som en sol när hon kom hem :D. Tom Linus hade kul, fasten han går dit m moloken min. Han fick däremot inte åka iväg till Hangaren (det var bara för Juniorerna) men han hade kul när han gick tipspromenaden o det värmer gamla mammas hjärta då han annars bara vill sitta vid datorn...

Lite bilder på Sophie o comp.:



Jag har nog blivit ledare för fel grupp ;-) Juniorerna får göra så mkt mer roliga saker ...
Nästa helg är det Halloween hajk, det ska bli spännande. Tom Linus valde att följa med en natt - YES!!

Idag ska Stavros o Olle ta Sophie o Linus till bowling hallen, hoppas att de kan ta lite bilder som jag kan lägga in. Det är alltid kul när alla barnen gör ngt för sig själva, tror att de tycker lite om varandra ändå :D

Kommentarer
Postat av: Ika

Jag fick bland annat din handledare så nu gör ag er sällis på handledningen på fredag.. sen fick jag nina med.. OCh henne har jag velat ha som handledare hela tiden :) Ha det bra så ses vi!!

2008-10-27 @ 19:26:11
URL: http://ikasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0