Många funderingar just nu.

Var på cirkelträff igår o fick vad jag förtjänar, det man minst av allt vill höra är ju oftast det som är det rätta, i mitt fall. Jag VET ju egentligen vad som e på tok, men jag VILL INTE ta i tu med det eller ens erkänna att det är så det är. Är jag ensam om detta tro? Jag behöver hjälp m att ta tag i det o det får jag verkligen just nu, från olika håll utan att det var planerat - så fantastiskt bra.

Var även till Motala o fick lite intro om utsällningen som går av stapeln nästa helg. Stackars Ida, nu när hon har lärt sig sitta fint ska hon INTE göra det :D. Hon är så konfys. Vi kommer få göra klart för henne skillnaden nu den närmsta tiden för att hon inte ska tappa tron på sig själv helt - om det nu vore möjligt (haha).
Molly Monster kom åxå dit, va kul de va att se hur lika de är, men ändå inte på något vis. Molly ser mer ut som en Labbe ska, fast i miniformat. Hon är vältränad o lugn, så mysig. Fast jag tycker ju mer om Idas tuffa sida. Hon ger sig inte, hur trött hon än blir så ska hon bara på det igen o igen o igen ....

Efter det bar det av hem till Thessa. Hon är den mest fantastiska, mysiga människan man kan ha omkring sig. Så varm o så snäll. FAST en riktig retsticka  :P Hon har nu tagit hem marsvin från jobbet (de behövde ju inte somna in än, de är ju så söta o bara ngt år gammla ;-) o gissa hur Undis reagerar?! Hahaha, en bättre dörrvakt får man nog leta efter haha. De små krypen fick sova inne på toaletten första natten, pga plats- och säkerhetsrisk, o Undis låg utanför m tryckt nos o bara skaka av viljan att XXXX.
Andreas hade frågat om de skulle ha Bill o Bull, namnen på de uppumpade råttorna, för att träna rapportering... - mkt bra o relevant fråga tyckte jag :D

Ska leta rätt på kameran vi hade med oss o försöka lägga upp lite bilder sen. Nu måste jag försöka få lite nytta gjord - det kommer ju hem en massa folk till helgen o jag har säkert 5 stora kartonger att packa upp o gå igenom + att skolan kräver en massa - suck! Tyck synd om mig nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0