Sjyk - RIKTIGT sjyk!

Har legat i hög feber o försökt hålla världen stilla, samt förstå hur människor är funtade. Kan det vara så att människor egentlige inte är vad dom utger sig för att vara, o att detta kommer fram när man som observatör tex blir sjuk, lr är det så att man inte kan tänka riktigt klart när man är sjuk? Den frågan har jag malt grundligt under mina febertoppar. Vad jag kommit fram till håller jag för mig själv ;D. 

Det som varit jobbigast, vad gäller skolan, är att jag missade en, enligt en kurskollega, bland de bästa seminarier som vi hållt på programmet. Tänk att det alltid ska bli dubbelbestraffning när man blir sjuk (lr tillåter sig vara det vill säga. Borde ha smittat ner hela klassen istället - hehe). Att dessutom få höra om allt man missat utan att för den skull få berättat för sig VAD, mer exakt, det handlade om tycks vara en självklarhet. "Du skulle bara veta vad som sades och hur det var" ... men SNÄLLA, måste jag BE er  berätta mer?? Hur ska jag fråga, o VAD ska jag fråga om, för att inte missa just DET vikitga??? Nåväl, får väl göra som jag lärt mig senaste tiden - bry mig inte o tilllåta livet gå vidare.

På hemmaplan har det varit jobbigt att bara titta på när sambon kämpat m tapetseringenav den nya väggen. Vi skulle ju göra allt tillsammans, hette det ,när vi väl flyttat. Men det blir snyggt, o det blir gjort, det är ju eg. huvudsaken - lr var det att vi skulle göra saker tillsammans?? Suck - har inte riktigt koll på vad jag vill o hur jag vill ännu, märks det lr...


En postiv sak som hänt, under dessa dagar, är iallafall att jag fått de produkter jag köpte via Lite-partyt!! Det är såååå snyggt! O sååå mysigt!!! Det ska bli j-e kul o hålla ett eget party, inte för att jag vill propsa på andra produkterna utan för att visa hur snyggt o mysigt det kan bli nu när man går in i årstiden då man tänder ljus överallt. Mitt party kommer dessutom att gå i temat Halloween, vilket gör det än mer spännande. (Lägger inte ut ngn bild nu på det jag köpt, utan det får bli efter mitt party.De som är bjudna ska få ha viss förmån för att de kommer ;D)

Måste berätta att Shumo kom hem igår från Japan, där han varit i över ett år (tror ja) VÄLKOMMEN HEM SHUMO!!! Hoppas du haft de riktigt bra men att du nu stannar hemma hos syskon o pappa ett tag, tror de saknat dig LITE;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0