Tänk att jag så ofta kan känna på mig..

Det är så häftigt! Jag är medlem i en sida dit många medium tar sig med frågor, tycken o tänk o nu har en kvinna som ska till Brasilien tagit kontakt m mig eftersom hon såg på min profil att jag är därifrån. Det år såå häftigt för hon ska till en man som jag sett en dokumentär om som kan operera med skalpell UTAN bedövning exempelvis!! Kanske såg ni den åxå? Det häftiga äri att jag visste att hon skulle dit o började prata om honom innan hon berättat sitt ärende till mig.
Hon ville höra om jag visste ngt mer om honom eller om jag tom hade varit där.

Han kallas för John of God. Sök på det på nätet. Det finns fins fotovisningar från Abadiania där han håller till. Gissa om jag skulle vilja åka dit? Reportaget jag såg var till en början lite knepigt, men när så reportern fick en upplevelse som hette duga så vände ens misstankar. Han började plötsligt att blöda från två små märken strax under hjärtat, bara så där o utan att det gjorde ont. John of God hade använt healing på honom tidigare under veckan o hittat hans svaga punkt - han var så känslokall o skeptisk emot allt o alla men efter detta så måste sägas att han vart en annan mska :-)
DIT skulle jag åka idag - lr kanske till Cuba för o dansa järnet - lr kanske till ... äsch, vad jag svamlar. Jag har ju ändå inga pengar --------------------

Är verkligen tacksam för min intuition, den har inneburit att jag inte blivit lika sårad som jag hade blivit o det är en häftig känsla att få "rätt" även om man blivit utsatt för taskiga grejjer. Nu ska jag bara träna o drilla denna kunskap så att jag inte hamnar (hrm) fel - vilket åxå händer förstås... *skäms*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0